Najlepsze darmowe aplikacje biznesowe

Kategorie Biznes0 Komentarzy
darmowe aplikacje biznesowe

Aplikacje biznesowe zyskują coraz większą liczbę zwolenników, którzy z powodzeniem wykorzystują je do usprawnienia codziennej pracy. Definicja aplikacji biznesowej jest krótka i zrozumiała dla wszystkich. Jej zadaniem jest przyśpieszenie i uproszczenie pracy nad dowolnym projektem. Duża ilość dostępnych aplikacji tworzy trudność w wyborze najlepszej dla siebie.

Jakie są najlepsze aplikacje biznesowe?

Do najbardziej rozpowszechnionych aplikacji biznesowych, które posiadają różne funkcje

  • Trello
  • Evernote
  • Kalendarz Google
  • Dropbox
  • CamCard Free
  • CamScanner
  • Slack
  • Pocket

Jak szybko i łatwo zarządzać zadaniami?

Trello to aplikacja, która umożliwia szybkie i efektywne zarządzanie zadaniami. Jest idealna aplikacja, która ułatwia zarządzanie personelem, dzięki niej z łatwością możemy przypisać konkretne zadania pracownikom, a później kontrolować ich pracę.

Inną aplikacją, która zajmuję się tworzeniem zadań i notatek jest Evernote. Spośród innych aplikacji tego typu wyróżnia ją jednak możliwość synchronizacji danych z innymi urządzeniami. Tym samym pozwala to na przeglądanie, aktualizację i edycję notatek niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy.

Jak dobrze rozplanować swój czas?

Z aplikacją Kalendarz Google nie musimy się obawiać, że zapomnimy o jakimś ważnym wydarzeniu. Można go synchronizować z Gmailem, dzięki czemu automatycznie wyłapuje i dodaje zadania, bądź spotkania. Sam tworzy zdarzenia związane z miejscami, w które się wybieramy. Można go udostępnić pozostałym współpracownikom.

Wszystkie pliki w jednym miejscu

Dzięki aplikacji Dropbox możemy mieć wszystkie potrzebne dane przy sobie. Działa podobnie jak dysk do przechowywania danych, ale posiada jedną unikatową właściwość – synchronizuje się z wszystkimi urządzeniami połączonymi z kontem. Nie musimy się już martwić o tym, że zapomnimy np. Pendrive, bądź karty pamięci z potrzebnymi informacjami.

Co z wizytówkami?

CamCard Free to mobilny wizytownik, który pozwala na skanowanie i zapisywanie wizytówek. Dzięki wbudowanemu aparatowi wystarczy zrobić zdjęcie wizytówki, a wbudowany algorytm sam przypisze odpowiednie informacje do poszczególnych rubryk (nazwisko, telefon, adres, itd.).

Szybkie skanowanie

CamScanner jest to przenośny skaner dokumentów, z tą różnicą, że operacje wykonuję się za pomocą wbudowanego w telefon aparatu. Ktoś mógłby powiedzieć, że to nic innego jak zwykłe zrobienie zdjęcia. Nic bardziej mylnego. CamScanner pozwala na wykonywanie fotografii dobrej jakości, dzięki czemu tekst jest ostry i czytelny. Ponadto aplikacja pozwala na korygowanie położenia tekstu, w przypadku gdy zdjęcie zostało zrobione pod złym kątem, a następnie katalogowanie dokumentów według przeróżnych kryteriów, sortowanie oraz nadawanie haseł poufnym plikom. Ta aplikacja na pewno okaże się niezbędna dla ludzi ceniących sobie czas, którzy lubią mieć wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu.

Jak ułatwić komunikację między pracownikami?

Slack jest to aplikacja umożliwiająca wymianę informacji w zespole pracowników, często wykorzystywana jest w firmach. Poza opcją ułatwiającą komunikację aplikacja pozwala na zarządzanie projektami. Jednak jej największym atutem jest błyskawicznie działająca wyszukiwarka, która pozwala na szybkie znalezienie treści wiadomości i plików zamieszczonych na platformie. Niejednokrotnie zastępuje odchodzące do lamusa wiadomości e-mail, co wykorzystuje coraz większa liczba przedsiębiorstw.

Jak łatwo zapisywać treści?

Często przeglądamy Internet w wolnych chwilach, bądź przerwach między zajęciami niekiedy znajdujemy artykuł, który chcielibyśmy szybko zapisać. Dzięki aplikacji Pocket jest to niezwykle łatwe. Jednym kliknięciem możemy zapisywać wszystkie treści, które chcemy obejrzeć w późniejszym czasie. Dodatkowo aplikacja synchronizuje się z innymi posiadanymi przez nas urządzeniami.

Powyższe aplikacje to tylko kilka z wielu sposób na ułatwienie wykonywania różnych zadań. Nie możemy jednak bezgranicznie na nich polegać, gdyż często mogą okazać się niezdolne zastąpić starego systemu „kartka+długopis”. Jednak umiejętnie wykorzystane sprawią, że obowiązki staną się prostsze i przyjemniejsze do wykonywania zarówno dla osób, które zarządzają personelem, jak również tych, które zadania realizują.